Vito Acconci - Αυτό που πραγματικά θέλω είναι η επανάσταση

Αυτα ειναι τα λογια του σπουδαίου Vito Acconci (1940 - 2017) σε μια συνέντευξη του στην διαδικτυακή τηλεόραση του San Francisco Museum of Modern Art.


Η μοναξιά και η απώλεια στα έργα του Mark Morrisroe

Περπατώντας άγρια στις αίθουσες του Σχολείου Τέχνης με τα σκισμένα μπλουζάκια του, αποκαλώντας τον εαυτό του Mark Dirt, ήταν ο πρώτος πανκ...


Jacques Henri Lartigue Φωτογραφιζοντας την ευτυχια

Στην Ευρώπη κανένας κριτικός δεν θα τολμούσε να αποδώσει καλλιτεχνική εγκυρότητα σε έννοιες όπως «ελαφρότητα» και «ευτυχία»...


Η συλλογή Bennett
The Bennett Collection of Women Realists

Οι Elaine και Steven Bennett είναι αφοσιωμένο στην προώθηση της καριέρας των γυναικών καλλιτεχνών, αφού «οι γυναίκες υποεκπροσωπούνται...».


Φωτογραφικο υλικο

Monk by the Sea, 1808-1809, by Caspar David Friedrich

O Caspar David Friedrich ( 1774 – 1840) ήταν Γερμανός ζωγράφος του 19ου αιώνα. Θεωρείται ένας από τους κυριότερους εκπροσώπους του ρομαντισμού. φιλοτέχνησε τοπία που διαπνέονται απ' έντονο μυστικισμό καθώς και θρησκευτικές αλληγορίες.


Odilon Redon. Peyrelebade landscape 1868

Ο Odilon Redon (1840 – 1916), γαλλος ζωγραφος θεωρειται ο κυριοτερος εκπροσωπος του συμβολισμου στην ζωγραφικη.


The History of art is not only a record of art-linguistic influences: it is also a history of charisma; of attitudes and gestures in the real world; of human relationships; and of practice reconstituted as ideology, more potent perhaps than the original product.

William Merritt Chase (1849–1916)
Idle Hours, ca. 1894


Rehearsal on Stage, 1874, Musée d'Orsay, Paris. Edgar Degas (1834 – 1917)

Ο Ντεγκά αναγνωρισμένος ως αυθεντία της κινούμενης ανθρώπινης μορφής ήταν κυρίως γνωστός για τις χορεύτριες του, που τις απεικόνισε σε πίνακες, χαρακτικά και γλυπτά σε μπρούντζο.

Alexandre Cabanel - The Birth of Venus (1863)

Ο Αλεξάντρ Καμπανέλ ηταν στενά συνδεδεμένος με το Σαλόν του Παρισιού: Εξελέγη τακτικά στην κριτική του επιτροπή και οι μαθητές του θα μπορούσαν να υπολογιστούν σε πάνω από 100. Η άρνησή του μαζί με τον Ουιλιάμ-Αντόλφ Μπουγκερώ να επιτρέψει στον ιμπρεσιονιστή ζωγράφο Εντουάρ Μανέ και άλλους ζωγράφους να εκθέσουν τα έργα τους στο Σαλόνι του 1863 οδήγησε στην ίδρυση του "Σαλονιού της άρνησης".

Jean-Louis-Ernest Meissonier (1815 – 1891)
The siege of Paris in 1870, 1884.

Η απόπειρα της εργατικής τάξης να πάρει την εξουσία στα χέρια της κατεστάλη απο τον στρατο.

Paul Gauguin (French, 1848–1903), Otahi, 1893,
Oil on canvas, Private Collection

George Bellows (1882–1925)

Winslow Homer (1836–1910)
The Veteran in a New Field, 1865

«Το ψαριανό μοιρολόι», Νικηφόρος Λύτρας

Ο Νικηφόρος Λύτρας (1832 – 1904) ήταν ένας από τους μεγαλύτερους Έλληνες ζωγράφους και δασκάλους της ζωγραφικής κατά τον 19ο αιώνα.

Louis Leopold Boilly-The Entrance to the Theatre De L Ambigu

Jean-Jules-Antoine Lecomte du Nouÿ Mademoiselle de Maupin, 1902
(από το ομώνυμο μυθιστόρημα του Θεόφιλου Γκωτιέ)

Edouard Manet - Blonde with Bare Breasts

George Caleb Bingham (1811–1879)
The Jolly Flatboatmen, 1846

The Pond—Moonlight by Edward Steichen, 1904


Honoré Daumier - Βαγόνι τρίτης θέσης, 1862–64
Νέα Υόρκη, Μητροπολιτικό Μουσείο

Ο Ονορέ Ντωμιέ (1808 - 1879) ήταν Γάλλος ζωγράφος και γλύπτης.
Πολλά από τα έργα του περιείχαν κοινωνική κριτική.

Grigory Soroka - Fishermen 1840



Κατά τον Γάλλο συγγραφέα Μαρσέλ Προυστ το έργου του Γιοχάνες Βερμέερ  “View of Delft“ είναι «το πιο όμορφο έργο ζωγραφικής στον κόσμο».